company logo




01 лютого 2022, 18:02

Про звернення громадян до Верховної Ради України у січні-червні 2017 року

 

         У січні – червні 2017 року до Верховної Ради України надійшло 55,5 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 14,4 тис. більше, ніж за відповідний період минулого року. 

З них комітетами Верховної Ради України та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради України з питань приватизації опрацьовано 7,1 тис. листів, депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України розглянуто 2,8 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян.

До керівництва парламенту звернулися 1,2 тис. осіб, з них до Голови Верховної Ради України Парубія А.В. – 590 осіб.

Структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто 45,6 тис. звернень громадян.

Із загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли на адресу Верховної Ради України упродовж звітного періоду, 5,1 тис. є колективними, які підписали 123,2 тис. осіб.

Із загальної кількості звернень, адресованих парламенту, 61 відсоток надійшов поштою, 18 відсотків – отримано за допомогою засобів електронного зв’язку, 17 відсотків – прийнято на особистому прийомі, 2 відсотки – одержано засобами телефонного зв’язку, 1 відсоток – надійшов від інших органів, установ та організацій.

Відповідно до інформації, наданої секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, впродовж першого півріччя 2017 року до народних депутатів України восьмого скликання, їх помічників-консультантів у виборчих округах звернулися 198646 виборців, розглянуто 61905 письмових звернення, проведено 15317 особистих прийомів та 17013 зустрічей з виборцями.

Аналіз статистичних даних у розрізі регіонів свідчить про збільшення кількості пропозицій, заяв і скарг громадян до Верховної Ради України, які надійшли упродовж січня – червня 2017 року з Черкаської (6,8 тис. (+4,9 тис.)), Закарпатської (3,5 тис. (+3,0 тис.)), Дніпропетровської (4,0 тис. (+1,3 тис.)), Волинської (1,4 тис. (+1,1 тис.)), Київської (3,7 тис. (+1,0 тис.)), Харківської (3,3 тис. (+523)), Донецької (1,5 тис. (+392)) областей та м. Києва (13,4 тис. (+2,0 тис.)). Водночас зменшилася кількість звернень громадян, які надійшли з Полтавської (2,2 тис. (-466)), Миколаївської (373 (-244)), Сумської (596 (-207)) та Львівської (2,4 тис. (-84)) областей.

Серед авторів звернень, які зазначили своє соціальне становище, переважали заяви і скарги від пенсіонерів – 10,8 тис., безробітних – 6,8 тис., підприємців – 3,2 тис., працівників бюджетної сфери – 1,2 тис., осіб, які позбавлені волі чи воля яких обмежена – 773, робітників – 498, служителів релігійних організацій – 413, державних службовців – 186, учнів і студентів – 117, військовослужбовців – 67, селян – 60. Із загальної кількості громадян за захистом і допомогою до Верховної Ради України упродовж січня – червня 2017 року звернулися 4,5 тис. інвалідів I-III груп, 1,6 тис. – ветеранів праці, 818 – інвалідів війни, 691 – дитина війни, 437 – учасників бойових дій, 387 – учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, 330 – учасників війни, 271 – член багатодітної сім’ї, 187 – переселенців, або внутрішньо переміщених осіб, 147 – осіб, які постраждали від Чорнобильської катастрофи, 130 – інвалідів Великої Вітчизняної війни, 125 – одиноких матерів, 76 – матерів-героїнь, 40 – учасників антитерористичної операції, 24 – дитини, 11 – Героїв України, вісім – членів сім’ї загиблого, три – дитини-інваліда та майже 47 тис. громадян, які у своїх листах на адресу парламенту не зазначили соціального статусу.

У першому півріччі 2017 року у зверненнях громадян до Верховної Ради України було порушено 72,7 тис. питань із яких майже 25 тис. – це питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, 8,5 тис. – діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, 2,5 тис. – соціального захисту, 3,3 тис. – фінансової, податкової та митної політики, майже 3,0 тис. – охорони здоров’я, 2,9 тис. – діяльності органів місцевого самоврядування, 2,8 тис. – житлової політики, по 2,5 тис. – питання праці і заробітної плати, економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва, 2,3 тис. – сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, 1,9 тис. – комунального господарства, 1,8 тис. – культури та культурної спадщини, туризму тощо.

Усі пропозиції, заяви і скарги громадян до Верховної Ради України розглядалися відповідно до чинного законодавства. Звернення, що містили пропозиції до законопроектів, зареєстрованих Верховною Радою України, вивчалися та узагальнювалися в комітетах Верховної Ради України. Листи, в яких порушувалися питання, що не належали до повноважень Верховної Ради України, надсилалися для вирішення по суті органам виконавчої влади, місцевого самоврядування, до правоохоронних та судових органів. 

 

                                                                 Відділ з питань звернень громадян

Апарату Верховної Ради України