YouTube logo     
company logo




15 жовтня 2017, 14:09

Про звернення громадян до Верховної Ради України у січні-вересні 2017 року


 

       У січні – вересні 2017 року до Верховної Ради України надійшло 82,8 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 21,2 тис. більше, ніж за відповідний період минулого року. З них комітетами Верховної Ради України та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради України з питань приватизації опрацьовано майже 10 тис, депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України розглянуто 3,8 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян.

До керівництва парламенту звернулися майже 1,7 тис. осіб, з них до Голови Верховної Ради України Парубія А.В. – 774 особи.

Структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто 69,1 тис. звернень громадян.

Із загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли на адресу Верховної Ради України упродовж звітного періоду, 6,1 тис. – колективні, які підписали 150,1 тис. осіб.

Із загальної кількості звернень, адресованих парламенту, 53 відсотки надійшло поштою, 27 відсотків – отримано за допомогою засобів електронного зв’язку, 14 відсотків – прийнято на особистому прийомі, по 2 відсотки – одержано засобами телефонного зв’язку та від інших органів, установ та організацій, 1 відсоток звернень подано через уповноважених осіб.

Відповідно до інформації, наданої секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, впродовж звітного періоду до народних депутатів України восьмого скликання, їх помічників-консультантів у виборчих округах звернулися 310723 виборці, розглянуто 96713 письмових звернення, проведено 22117 особистих прийоми та 26008 зустрічі з виборцями.

Аналіз статистичних даних у розрізі регіонів свідчить про збільшення кількості пропозицій, заяв і скарг громадян до Верховної Ради України, які надійшли упродовж січня – вересня 2017 року з Закарпатської – 8,2 тис. (+7,2 тис.), Черкаської – 7,5 тис. (+5,2 тис.), Харківської – 10,3 тис. (+4,1 тис.), Дніпропетровської – 5,7 тис. (+1,6 тис.), Волинської – 1,5 тис. (+1,0 тис.), Київської – 4,8 тис. (+462), Вінницької – 1,9 тис. (+413) областей та м. Києва 17,4 тис. (+1,6 тис.). Водночас дещо зменшилася кількість звернень громадян, які надійшли з Сумської (784 (-381)), Миколаївської (549 (-285)), Полтавської (3,2 тис. (-246)), Хмельницької (1,0 тис. (-172)) та Запорізької (1,6 тис. (-112)) областей.

Серед авторів звернень, які зазначили своє соціальне становище, переважали заяви і скарги від пенсіонерів – 14,5 тис., безробітних – 12,1 тис., підприємців – 4,5 тис., працівників бюджетної сфери – 1,4 тис., осіб, які позбавлені волі чи воля яких обмежена – 1,3 тис., робітників – 528, служителів релігійних організацій – 452, державних службовців – 219, учнів і студентів – 142, військовослужбовців – 94, селян – 82. Із загальної кількості громадян за захистом і допомогою до Верховної Ради України упродовж січня – вересня 2017 року звернулися 6,1 тис. інвалідів I-III груп, 2,3 тис. – ветеранів праці, 1,1 тис. – дітей війни, 1,0 тис. – інвалідів війни, 588 – учасників бойових дій, 539 – учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, 523 – учасники війни, 353 – члени багатодітної сім’ї, 314 – переселенців або внутрішньо переміщених осіб, 215 – осіб, які постраждали від Чорнобильської катастрофи, 205 – інвалідів Великої Вітчизняної війни, 185 – одиноких матерів, 90 – матерів-героїнь, 78 – учасників антитерористичної операції, 24 – дитини, 11 – Героїв України, 17 – членів сім’ї загиблого, три – дитини-інваліда та 71,3 тис. громадян, які у своїх листах на адресу парламенту не зазначили соціального статусу.

За дев’ять місяців поточного року у зверненнях громадян до Верховної Ради України було порушено близько 117 тис. питань, із яких 45,6 тис. – це питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, 13,2 тис. – діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, 10,8 тис. – соціального захисту, 4,9 тис. – діяльності органів місцевого самоврядування, по 4,1 тис. – питання охорони здоров’я, фінансової, податкової та митної політики, 4,0 тис. – діяльності місцевих органів виконавчої влади, 3,6 тис. – житлової політики, 3,3 тис. – комунального господарства, 3,1 тис. – аграрної політики і земельних відносин, 3,0 тис. – економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва, 2,9 тис. – праці та заробітної плати, 2,4 тис. – сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, 2,3 тис. – діяльності центральних органів виконавчої влади, 2,2 тис. – культури та культурної спадщини, туризму, 2,1 тис. – освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності тощо.

Усі пропозиції, заяви та скарги громадян до Верховної Ради України розглядалися відповідно до чинного законодавства. Звернення, що містили пропозиції до законопроектів, зареєстрованих Верховною Радою України, вивчалися та узагальнювалися в комітетах Верховної Ради України. Листи, в яких порушувалися питання, що не належали до повноважень Верховної Ради України, надсилалися для вирішення по суті органам виконавчої влади, місцевого самоврядування, до правоохоронних та судових органів.

 

Відділ з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України