company logo




01 лютого 2022, 17:47

Про звернення громадян до Верховної Ради України у січні-березні 2016 року

 

         У січні – березні 2016 року до Верховної Ради України надійшло 20,4 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 1,5 тис. менше, ніж за відповідний період минулого року

         За звітний період на адресу Верховної Ради України надійшло 2,1 тис. колективних листів, які підписали 67,2 тис. осіб.

         З початку року комітетами Верховної Ради України та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради України з питань приватизації опрацьовано майже 4,0 тис. листів, депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України – 1,6 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян.

            До керівництва парламенту звернулися 476 осіб, з них до Голови Верховної Ради України Гройсмана В.Б. – 242 особи.

         Структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто 14,8 тис. звернень громадян.

         Із загальної кількості звернень, адресованих парламенту, 64 % надійшло поштою, 15 % – прийнято на особистому прийомі, 12 % – отримано за допомогою засобів електронного зв’язку, чотири % – одержано засобами телефонного зв’язку, два % – надіслано від інших органів, установ та організацій, один % – надійшов через органи влади.

         Згідно з інформацією, наданою секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, з початку року до народних депутатів України восьмого скликання, їх помічників-консультантів у виборчих округах звернулися 122595 виборців, розглянуто 38488 письмових звернень, проведено 9327 особистих прийомів та 9281 зустріч з виборцями.

         Аналіз статистичних даних у розрізі регіонів свідчить про збільшення кількості пропозицій, заяв і скарг громадян до Верховної Ради України, які надійшли з Полтавської – (+894), Житомирської – (+493), Сумської – (+137), Львівської – (+84), Рівненської – (+79), Луганської – (+47) та Хмельницької – (+44) областей. Водночас дещо зменшилася кількість звернень громадян, які надійшли з м. Києва – (-771), Київської – (-539), Тернопільської – (-378), Миколаївської – (-350), Донецької – (-336), Харківської – (-303), Одеської – (-162), Чернігівської – (-144) та Херсонської – (-107) областей.

         Серед авторів звернень, які зазначили своє соціальне становище, переважали заяви і скарги від пенсіонерів – 5,2 тис., безробітних – 2,1 тис., підприємців – 1,1 тис., осіб, які позбавлені волі чи воля яких обмежена – 489. Із загальної кількості громадян за захистом і допомогою до Верховної Ради України звернулися майже 1,5 тис. інвалідів I-III груп, 451 – ветеран праці, 437 – інвалідів війни, 272 – дитини війни.

         У зверненнях громадян до Верховної Ради України порушено 20,8 тис. різноманітних питань. З майже 7,0 тис. звернень на правоохоронну тематику 20 % склали пропозиції про зміни в законодавстві, 12 % – скарги на дії працівників прокуратури.

         Складна соціально-економічна ситуація в державі, низький рівень життя населення, фінансова криза, корупція та непорозуміння між гілками влади спричинили значне збільшення кількості звернень з питань діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України. З початку року до Верховної Ради України їх надійшло 4,3 тис. (+2,3 тис.).

         У звітному періоді у Верховній Раді України опрацьовано 2,2 тис. (+16) звернень з питань соціального спрямування, четверту частину з них склали пропозиції про зміни в соціальному законодавстві.

         Активне обговорення громадськістю змін до Конституції України, що мають на меті утвердження незалежності судової влади, посилення її відповідальності перед суспільством, відхід від централізованої моделі державного управління, побудову ефективної системи територіальної організації влади в Україні, викликало збільшення у шість разів порівняно з січнем – березнем 2015 року кількості звернень, у яких порушувались питання державного будівництва та адміністративно-територіального устрою – 1042 листи.

         За звітний період на адресу парламенту надійшло 1036 звернень з питань фінансової, податкової та митної політики, 572 пропозиції, заяви і скарги з питань комунального господарства, 526 – з питань освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності, інтелектуальної власності, 452 – з питань праці і заробітної плати, 445 – з питань житлової політики тощо.


Відділ з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України
Додані матеріали