YouTube logo     
company logo




02 квітня 2017, 15:38

Про звернення громадян до Верховної Ради України у січні-березні 2017 року

         

       У січні – березні 2017 року до Верховної Ради України надійшло
26,8 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 6,4 тис. більше, ніж за відповідний період минулого року.

З них комітетами Верховної Ради України та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради України з питань приватизації опрацьовано 3,5 тис. листів, депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України розглянуто 1,3 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян.

До керівництва парламенту звернулися 673 особи, з них до Голови Верховної Ради України Парубія А.В. – 341 особа.

Структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто 21,9 тис. звернень громадян.

Із загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли на адресу Верховної Ради України упродовж звітного періоду, 2,6 тис. є колективними, які підписали майже 50 тис. осіб.

Із загальної кількості звернень, адресованих парламенту, 62 відсотки надійшло поштою, 20 відсотків – отримано за допомогою засобів електронного зв’язку, 13 відсотків – прийнято на особистому прийомі, два відсотки – одержано засобами телефонного зв’язку, по одному відсотку
– надіслано від інших органів, установ та організацій та передано через уповноважену особу.

Відповідно до інформації, наданої секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, впродовж звітного періоду до народних депутатів України восьмого скликання, їх помічників-консультантів у виборчих округах звернулися 129988 виборців, розглянуто 38594 письмових звернення, проведено 7794 особистих прийоми та 9097 зустрічей з виборцями.

Аналіз статистичних даних у розрізі регіонів свідчить про збільшення кількості пропозицій, заяв і скарг громадян до Верховної Ради України, які надійшли упродовж січня – березня 2017 року з Черкаської – 3,6 тис.
(+3,1 тис.), Дніпропетровської – 2,3 тис. (+1,3 тис.), Харківської – 1,9 тис. (+816), Житомирської – 1,4 тис. (+280), Закарпатської – 1,0 тис. (+791), Волинської – 598 (+441), Донецької – 654 (+202) областей та м. Києва 6,3 тис. (+393). Водночас зменшилася кількість звернень громадян, які надійшли з Полтавської – 996 (-610), Львівської – 1,1 тис. (-369), Сумської – 244 (-139), Івано-Франківської – 314 (-118), Кіровоградської – 268 (-102) областей.

Серед авторів звернень, які зазначили своє соціальне становище, переважали заяви і скарги від пенсіонерів – 5,5 тис., безробітних – 2,7 тис., підприємців – 2,0 тис., працівників бюджетної сфери – 813, осіб, які позбавлені волі чи воля яких обмежена – 354, робітників – 190, державних службовців – 129, служителів релігійних організацій – 125, учнів і студентів – 56, селян – 26, військовослужбовців – 20. Із загальної кількості громадян за захистом і допомогою до Верховної Ради України упродовж січня – березня 2017 року звернулися майже 2,5 тис. інвалідів I-III груп, 510 – ветеранів праці, 418 – інвалідів війни, 214 – дітей війни, 175 – учасників бойових дій, 153 – учасники ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, 117 – членів багатодітних сімей, 99 – учасників війни, 56 – інвалідів Великої Вітчизняної війни, 50 – одиноких матерів, 33 – матері-героїні, 29 – осіб, які постраждали від Чорнобильської катастрофи, 20 – переселенців, або внутрішньо переміщених осіб, 11 – Героїв України.

З початку року у зверненнях громадян до Верховної Ради України було порушено 28,3 тис. питань із яких 10,5 тис. – це питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, 3,1 тис. – діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, 2,6 тис. – соціального захисту, 1,3 тис. – охорони здоров’я, 1,1 тис. – фінансової, податкової та митної політики, 993 – сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту, 925 – культури та культурної спадщини, туризму, 870 – житлової політики, 863 – праці і заробітної плати, 782 – економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва тощо.

Усі пропозиції, заяви і скарги громадян до Верховної Ради України розглядалися відповідно до чинного законодавства. Звернення, що містили пропозиції до законопроектів, зареєстрованих Верховною Радою України, вивчалися та узагальнювалися в комітетах Верховної Ради України. Листи, в яких порушувалися питання, що не належали до повноважень Верховної Ради України, надсилалися для вирішення по суті органам виконавчої влади, місцевого самоврядування, до правоохоронних та судових органів.

Відділ з питань звернень громадян

Апарату Верховної Ради України