YouTube logo     
company logo




13 грудня 2019, 09:30

Інформація про особистий прийом громадян за період з 3 по 13 грудня 2019 року


Інформація

про особистий прийом громадян головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій у Верховній Раді України в приймальні Верховної Ради України

під час роботи другої сесії Верховної Ради України дев’ятого скликання

(за період з 3 по 13 грудня 2019 року)

 

Відповідно до графіка особистого прийому громадян головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України у звітному періоді в приймальні Верховної Ради України відбулися три заплановані особисті прийоми громадян та один із перенесених.

Особисто відвідувачів приймали голова Комітету Верховної Ради України з питань організації державної влади, місцевого самоврядування, регіонального розвитку та містобудування Клочко А.А. (прийняв 18 осіб) та голова Комітету Верховної Ради України з питань енергетики та житлово-комунальних послуг Герус А.М. (15 осіб).

Інші прийоми були проведені заступником голови Комітету Верховної Ради України з питань антикорупційної політики Мошенець О.В. (25 осіб) і членами депутатської фракції Політичної партії «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ» у Верховній Раді України народними депутатами України Качним О.С., Кивою І.В., Лукашевим О.А., Мамкою Г.М., Морозом В.В. (52 особи).

Всього до народних депутатів України звернулися 110 відвідувачів, більшість з них – мешканці м. Києва (68 осіб). До приймальні Верховної Ради України зверталися переважно пенсіонери – 81, особи з інвалідністю І-ІІI груп – 22, ветерани праці – 19, безробітні – дев’ять, діти війни – шість та переселенці, або внутрішньо переміщені особи – чотири.

Відвідувачі під час особистих прийомів подали 123 звернення, з яких 105 індивідуальних та 18 колективних, 97 – письмових та 26 усних. Загалом громадянами було порушено 300 питань.

Найактуальнішими для відвідувачів приймальні Верховної Ради України залишалися питання: забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації – 77, або 25,7 %; комунального господарства – 45, або 15 %; соціальної політики та соціального захисту населення – 42, або 14 %.

Усі письмові звернення громадян опрацьовуються у секретаріатах відповідних парламентських комітетів та депутатської фракції Політичної партії «ОПОЗИЦІЙНА ПЛАТФОРМА – ЗА ЖИТТЯ» у Верховній Раді України.

Відділ з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України