company logo




05 липня 2016, 12:13

Довідка про особистий прийом громадян головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України під час роботи третьої сесії Верховної Ради України VIII скликання

 

Відповідно до графіка особистого прийому громадян головами комітетів Верховної Ради України, головами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України під час роботи третьої сесії Верховної Ради України восьмого скликання в приймальні Верховної Ради України відбулися 36 особистих прийомів громадян. З них особисто приймали громадян 13 очільників парламентських комітетів і депутатських фракцій у Верховній Раді України, якими прийнято 216 відвідувачів.

Ще 14 прийомів було проведено першими заступниками, заступниками голів парламентських комітетів, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, які прийняли 95 осіб.

Решта дев’ять прийомів громадян були проведені рядовими членами комітетів Верховної Ради України, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України народними депутатами України, які прийняли 235 відвідувачів.

Усього на особистих прийомах побували 546 відвідувачів, від яких отримано 686 звернень, з яких 677 – письмових та дев’ять – усних.

У регіональному розрізі серед відвідувачів приймальні Верховної Ради України, які зверталися до народних депутатів України, переважали мешканці м. Києва (292 особи або 53,5 відсотка від загальної кількості відвідувачів) та Київської області (79 осіб, або 14,5 відсотка).

Серед загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, поданих головам комітетів Верховної Ради України, головам депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, три чверті – від соціально-вразливих верств населення: пенсіонерів (420 звернень, або 61 відсоток від загальної кількості звернень) та безробітних (103 звернення, або 14 відсотків). З їх числа першочергової уваги з боку очільників парламентських комітетів, депутатських фракцій (депутатських груп)  у Верховній Раді України, представників депутатського корпусу потребували звернення інвалідів І-ІІІ груп – 86, ветеранів праці – 53, інвалідів війни – 50, учасників ліквідації наслідків аварії на ЧАЕС і осіб, котрі постраждали від Чорнобильської катастрофи – 21, дітей війни, учасників війни та учасників бойових дій – 11, матерів-героїнь і членів багатодітних родин – 10.

Усього під час роботи третьої сесії Верховної Ради України восьмого скликання на особистих прийомах голів парламентських комітетів, голів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України відвідувачами порушено 721 питання. Понад третину з них склали питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян – 279 або 38,7 відсотка від загальної кількості питань, порушених під час особистих прийомів. У переважній більшості звернень громадяни скаржилися на дії працівників органів прокуратури, незаконні методи ведення слідства, тяганину зі слідством, оскаржували дії працівників міліції та органів ДАІ, судові рішення і вироки, висловлювали невдоволення неналежним виконанням судових рішень.

Як засвідчує тематичний аналіз пропозицій, заяв і скарг громадян до голів парламентських комітетів, депутатських фракцій, (депутатських груп) у Верховній Раді України, поданих на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України, на другому місці за кількістю питань, які турбували відвідувачів, перебувають питання соціального захисту91, або 13 відсотків від їх загальної кількості. Серед звернень на соціальну тематику переважали прохання про надання матеріальної допомоги, призначення, перерахунку та виплати трудової, соціальної пенсії, отримання соціальних виплат, субсидій, пропозиції про внесення змін до соціального законодавства тощо.

Третє місце у пропозиціях, заявах і скаргах громадян на особистих прийомах голів комітетів Верховної Ради України, голів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України котрий рік поспіль займають проблеми житлової політики – 50, або 7 відсотків від їх загальної кількості. Більшу половину з них склали звернення щодо забезпечення житлом громадян, які мають право на його одержання (29, або 58 відсотків від загальної кількості питань з цієї тематики).

На особистих прийомах громадян у приймальні Верховної Ради України актуальними для відвідувачів залишалися звернення з питань аграрної політики і земельних відносин – 37, або 5 відсотків від їх загальної кількості; фінансової, податкової, митної політики – 35, або 4,9 відсотка; праці і заробітної плати – 30, або 4,2 відсотка; охорони здоров’я – 26, або 4 відсотки; комунального господарства – 25, або 3,4 відсотка; сім’ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту – 24 звернення, або 3,4 відсотка; діяльності органів місцевого самоврядування – 22, або 3 відсотки від загальної кількості порушених питань тощо.

Усі письмові звернення громадян, отримані під час особистих прийомів, розглядалися і опрацьовувалися у секретаріатах парламентських комітетів, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України. За результатами особистих прийомів громадян головами комітетів Верховної Ради України, депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України давалися відповідні доручення, які разом із зверненнями громадян надсилалися до компетентних органів державної виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, правоохоронних і судових органів.

Від загальної кількості звернень, поданих відвідувачами на особистих прийомах голів комітетів Верховної Ради України, голів депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, за станом на 01.02.2016 року отримано 539 відповідей про результати їх розгляду. З них 112 звернень, або 20 відсотків вирішено позитивно, на 159, або 29 відсотків дано роз’яснення, 168, або 32 відсотка були переадресовані за належністю до органів виконавчої влади, на 87 звернень, або 16 відсотків отримано проміжні відповіді, у 10 випадках на звернення громадян отримано відповіді з обґрунтованою відмовою у задоволенні порушених заявниками питань. 147 пропозицій, заяв та скарг, або 21 відсоток, продовжують перебувати на контролі.  

 

Відділ з питань звернень громадян

Апарату Верховної Ради України

 

Додані матеріали