Важливо
08 лютого 2021, 14:00
Особливості документування розгляду звернень та супроводження електронних петицій
Інформуємо,
що робота із зверненнями громадян та супроводження електронних петицій у
Верховній Раді України здійснюються відповідно до Положення про порядок
роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого Розпорядженням
Голови Верховної Ради України від 08 лютого 2021 року № 19 «Про деякі питання
забезпечення документообігу у Верховній Раді України в електронній та паперовій
формах».
Управління з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України
Інформуємо, що робота із зверненнями громадян та супроводження електронних петицій у Верховній Раді України здійснюються відповідно до Положення про порядок роботи з документами у Верховній Раді України, затвердженого Розпорядженням Голови Верховної Ради України від 08 лютого 2021 року № 19 «Про деякі питання забезпечення документообігу у Верховній Раді України в електронній та паперовій формах».
Управління з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України