Звіти про звернення громадян
01 лютого 2022, 17:35
Про звернення громадян до Верховної Ради України у січні - березні 2015 року
У січні – березні 2015 року до Верховної Ради України надійшло майже 22 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 4,0 тис. звернень більше, ніж за відповідний період минулого року. Аналіз статистичних даних засвідчив, що збільшення загальної кількості звернень до парламенту відбулося за рахунок зростання кількості поштових надходжень до комітетів Верховної Ради України (+2,1 тис.) та Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України (+1,8 тис. листів).
Із загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли на адресу Верховної Ради України упродовж звітного періоду, 2,9 тис. є колективними, які підписали майже 84 тис. осіб.
З початку року комітетами Верховної Ради України та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради України з питань приватизації опрацьовано 5,2 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, із них найбільше звернень громадян розглянуто в комітеті Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції – 1,4 тис.
Депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України було опрацьовано 1,4 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян.
У звітному періоді до керівництва парламенту звернулися 335 осіб, із них до Голови Верховної Ради України Гройсмана В.Б. – 143 особи.
Структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто 15,3 тис. звернень громадян, з яких 14,7 тис., або 96 відсотків від їх загальної кількості, опрацьовано у Відділі з питань звернень громадян.
Упродовж січня – березня 2015 року на особистому прийомі у Верховній Раді України отримано майже 5,5 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян проти 3,0 тис. у січні – березні 2014 року. Із них комітетами Верховної Ради України опрацьовано 1,4 тис. звернень громадян, депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України – 566, Відділом з питань звернень громадян – 3,5 тис.
Під час роботи другої сесії Верховної Ради України восьмого скликання працівниками Відділу з питань звернень громадян було організаційно забезпечено проведення 17 особистих прийомів громадян у приймальні Верховної Ради України головами, першими заступниками, заступниками, секретарями та членами парламентських комітетів, головами, заступниками та уповноваженими представниками депутатських фракцій у Верховній Раді України. Усього на особистому прийомі побували 397 осіб, від яких отримано 434 звернення, у тому числі 405 письмових та 29 усних.
Упродовж січня – березня 2015 року працівниками Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України було прийнято 1748 (+688) відвідувачів.
Згідно з інформацією, наданою секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, з початку року до народних депутатів України восьмого скликання, їхніх помічників-консультантів у виборчих округах звернулися 120866 виборців, розглянуто 37248 письмових звернень, проведено 10088 особистих прийомів та 17947 зустрічей з виборцями.
Аналіз статистичних даних у розрізі регіонів свідчить про збільшення поштових надходжень із м. Києва (+3068 звернень), Київської (+603) і Харківської (+477) областей. Водночас значно зменшилася кількість звернень з регіонів, які опинилися в зоні проведення антитерористичної операції – Луганської (-904) і Донецької (-287) областей та з Автономної Республіки Крим (-518).
Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, переважали заяви і скарги від пенсіонерів – 6,0 тис., осіб, які позбавлені волі, або воля яких обмежена – 1,0 тис., безробітних – 720, підприємців – 587, тощо. Із загальної кількості громадян за захистом і допомогою до Верховної Ради України упродовж січня – березня 2015 року звернулися майже 1,4 тис. інвалідів I-III груп, 589 – інвалідів війни, 406 – ветеранів праці.
З початку року у зверненнях громадян до Верховної Ради України було порушено 22,3 тис. питань. Зокрема, отримано 9,8 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян.
Найчисельнішими серед звернень громадян на правоохоронну тематику залишаються заяви і скарги, в яких порушуються питання функціонування судової гілки влади, зокрема, оскаржуються судові рішення та вироки, тяганина в суді, порушення суддями процесуального законодавства та суддівської етики.
З початку року до Верховної Ради України надійшло 1,9 тис. скарг на дії працівників органів прокуратури, в яких дописувачі висловлюють невдоволення формальним реагуванням на їхні повідомлення про злочини, ухиляння прокурорами від здійснення належного нагляду за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання та досудове слідство.
Порівняно із січнем – березнем 2014 року у звітному періоді на 30 відсотків збільшилася кількість скарг громадян на неправомірні дії слідчих, органів дізнання, незаконні методи ведення слідства, тяганину зі слідством. З початку року до Верховної Ради України надійшло 1,3 тис. (+400) звернень такого змісту.
Як свідчать статистичні дані, у звітному періоді дещо збільшилася кількість звернень громадян на соціальну тематику. Всього отримано 2,2 тис. (+332) листів. Понад у два рази у січні – березні 2015 року, порівняно з аналогічним періодом минулого року, збільшилася кількість пропозицій громадян до законодавства соціального спрямування. Дописувачі просили недопустити прийняття Верховною Радою України проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» (реєстр. № 2212), а також висловлювали невдоволення звуженням обсягу чинних прав непрацюючих жінок внаслідок ухвалення Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» щодо удосконалення пенсійного забезпечення» (реєстр. № 1086).
Значно зменшилася кількість звернень до Верховної Ради України щодо надання матеріальної допомоги (356 листів, що вдвоє менше, ніж у січні – березні 2014 року). Переважно це прохання про надання матеріальної допомоги на лікування, навчання дітей, ремонт житла та побутові потреби. Серед них непоодинокими є звернення про допомогу від учасників та постраждалих внаслідок проведення антитерористичної операції.
Упродовж звітного періоду у пошті парламенту майже втроє збільшилася кількість пропозицій, заяв і скарг громадян з питань фінансової, податкової та митної політики – 2,2 тис. (+1,3 тис.) листів. Збільшення кореспонденції на дану тематику пов’язане насамперед з масовим надходженням звернень з пропозиціями до чинного законодавства – 1,1 тис. (+959), серед яких своєю чисельністю вирізнялися листи з підтримкою низки законопроектів, спрямованих на захист прав позичальників, реструктуризацію зобов’язань за кредитами в іноземній валюті та вдосконалення механізму гарантування вкладів фізичних осіб, а також звернення на підтримку проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування деяких неприбуткових організацій».
У січні – березні 2015 року помітно збільшилася кількість заяв і скарг громадян щодо порушення прав вкладників державними та комерційними фінансовими установами. З початку 2015 року до парламенту надійшло 589 (+288) таких листів. Їх більшість – це вимоги забезпечити права вкладників та реструктуризувати заборгованість перед фінансовими установами.
Упродовж звітного періоду до парламенту надійшло 2,1 тис. різноманітних за своїм змістом відгуків громадян про діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, органів державної влади та події в країні.
У січні – березні 2015 року значно збільшилася кількість пропозицій, заяв і скарг громадян, в яких порушувалися питання освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності 785 (+557 листів). Таке збільшення відбулося завдяки надходженню на адресу парламенту численних звернень педагогічних працівників та профспілкових організацій освітян, в яких висловлювалося невдоволення підготовленим Міністерством фінансів України проектом Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення проекту Основних напрямів бюджетної політики на 2016 рік».
Непоодинокими у пошті Верховної Ради України залишаються пропозиції, заяви і скарги громадян з питань праці і заробітної плати – 721 звернення, житлової політики – 603; аграрної політики і земельних відносин – 531; комунального господарства – 530; охорони здоров’я – 473; діяльності органів місцевого самоврядування – 361; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 305; екології та природних ресурсів – 243; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 214; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 205; державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 176; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 167 звернень тощо.
Відділ з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України
У січні – березні 2015 року до Верховної Ради України надійшло майже 22 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, що на 4,0 тис. звернень більше, ніж за відповідний період минулого року. Аналіз статистичних даних засвідчив, що збільшення загальної кількості звернень до парламенту відбулося за рахунок зростання кількості поштових надходжень до комітетів Верховної Ради України (+2,1 тис.) та Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України (+1,8 тис. листів).
Із загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли на адресу Верховної Ради України упродовж звітного періоду, 2,9 тис. є колективними, які підписали майже 84 тис. осіб.
З початку року комітетами Верховної Ради України та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради України з питань приватизації опрацьовано 5,2 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, із них найбільше звернень громадян розглянуто в комітеті Верховної Ради України з питань запобігання і протидії корупції – 1,4 тис.
Депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України було опрацьовано 1,4 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян.
У звітному періоді до керівництва парламенту звернулися 335 осіб, із них до Голови Верховної Ради України Гройсмана В.Б. – 143 особи.
Структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто 15,3 тис. звернень громадян, з яких 14,7 тис., або 96 відсотків від їх загальної кількості, опрацьовано у Відділі з питань звернень громадян.
Упродовж січня – березня 2015 року на особистому прийомі у Верховній Раді України отримано майже 5,5 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян проти 3,0 тис. у січні – березні 2014 року. Із них комітетами Верховної Ради України опрацьовано 1,4 тис. звернень громадян, депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України – 566, Відділом з питань звернень громадян – 3,5 тис.
Під час роботи другої сесії Верховної Ради України восьмого скликання працівниками Відділу з питань звернень громадян було організаційно забезпечено проведення 17 особистих прийомів громадян у приймальні Верховної Ради України головами, першими заступниками, заступниками, секретарями та членами парламентських комітетів, головами, заступниками та уповноваженими представниками депутатських фракцій у Верховній Раді України. Усього на особистому прийомі побували 397 осіб, від яких отримано 434 звернення, у тому числі 405 письмових та 29 усних.
Упродовж січня – березня 2015 року працівниками Відділу з питань звернень громадян Апарату Верховної Ради України на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України було прийнято 1748 (+688) відвідувачів.
Згідно з інформацією, наданою секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, з початку року до народних депутатів України восьмого скликання, їхніх помічників-консультантів у виборчих округах звернулися 120866 виборців, розглянуто 37248 письмових звернень, проведено 10088 особистих прийомів та 17947 зустрічей з виборцями.
Аналіз статистичних даних у розрізі регіонів свідчить про збільшення поштових надходжень із м. Києва (+3068 звернень), Київської (+603) і Харківської (+477) областей. Водночас значно зменшилася кількість звернень з регіонів, які опинилися в зоні проведення антитерористичної операції – Луганської (-904) і Донецької (-287) областей та з Автономної Республіки Крим (-518).
Серед авторів звернень, які зазначили свій соціальний стан, переважали заяви і скарги від пенсіонерів – 6,0 тис., осіб, які позбавлені волі, або воля яких обмежена – 1,0 тис., безробітних – 720, підприємців – 587, тощо. Із загальної кількості громадян за захистом і допомогою до Верховної Ради України упродовж січня – березня 2015 року звернулися майже 1,4 тис. інвалідів I-III груп, 589 – інвалідів війни, 406 – ветеранів праці.
З початку року у зверненнях громадян до Верховної Ради України було порушено 22,3 тис. питань. Зокрема, отримано 9,8 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян з питань забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян.
Найчисельнішими серед звернень громадян на правоохоронну тематику залишаються заяви і скарги, в яких порушуються питання функціонування судової гілки влади, зокрема, оскаржуються судові рішення та вироки, тяганина в суді, порушення суддями процесуального законодавства та суддівської етики.
З початку року до Верховної Ради України надійшло 1,9 тис. скарг на дії працівників органів прокуратури, в яких дописувачі висловлюють невдоволення формальним реагуванням на їхні повідомлення про злочини, ухиляння прокурорами від здійснення належного нагляду за додержанням законів органами, що провадять оперативно-розшукову діяльність, дізнання та досудове слідство.
Порівняно із січнем – березнем 2014 року у звітному періоді на 30 відсотків збільшилася кількість скарг громадян на неправомірні дії слідчих, органів дізнання, незаконні методи ведення слідства, тяганину зі слідством. З початку року до Верховної Ради України надійшло 1,3 тис. (+400) звернень такого змісту.
Як свідчать статистичні дані, у звітному періоді дещо збільшилася кількість звернень громадян на соціальну тематику. Всього отримано 2,2 тис. (+332) листів. Понад у два рази у січні – березні 2015 року, порівняно з аналогічним періодом минулого року, збільшилася кількість пропозицій громадян до законодавства соціального спрямування. Дописувачі просили недопустити прийняття Верховною Радою України проекту Закону України «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо пенсійного забезпечення» (реєстр. № 2212), а також висловлювали невдоволення звуженням обсягу чинних прав непрацюючих жінок внаслідок ухвалення Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» щодо удосконалення пенсійного забезпечення» (реєстр. № 1086).
Значно зменшилася кількість звернень до Верховної Ради України щодо надання матеріальної допомоги (356 листів, що вдвоє менше, ніж у січні – березні 2014 року). Переважно це прохання про надання матеріальної допомоги на лікування, навчання дітей, ремонт житла та побутові потреби. Серед них непоодинокими є звернення про допомогу від учасників та постраждалих внаслідок проведення антитерористичної операції.
Упродовж звітного періоду у пошті парламенту майже втроє збільшилася кількість пропозицій, заяв і скарг громадян з питань фінансової, податкової та митної політики – 2,2 тис. (+1,3 тис.) листів. Збільшення кореспонденції на дану тематику пов’язане насамперед з масовим надходженням звернень з пропозиціями до чинного законодавства – 1,1 тис. (+959), серед яких своєю чисельністю вирізнялися листи з підтримкою низки законопроектів, спрямованих на захист прав позичальників, реструктуризацію зобов’язань за кредитами в іноземній валюті та вдосконалення механізму гарантування вкладів фізичних осіб, а також звернення на підтримку проекту Закону України «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо оподаткування деяких неприбуткових організацій».
У січні – березні 2015 року помітно збільшилася кількість заяв і скарг громадян щодо порушення прав вкладників державними та комерційними фінансовими установами. З початку 2015 року до парламенту надійшло 589 (+288) таких листів. Їх більшість – це вимоги забезпечити права вкладників та реструктуризувати заборгованість перед фінансовими установами.
Упродовж звітного періоду до парламенту надійшло 2,1 тис. різноманітних за своїм змістом відгуків громадян про діяльність Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, органів державної влади та події в країні.
У січні – березні 2015 року значно збільшилася кількість пропозицій, заяв і скарг громадян, в яких порушувалися питання освіти, наукової, науково-технічної, інноваційної діяльності та інтелектуальної власності 785 (+557 листів). Таке збільшення відбулося завдяки надходженню на адресу парламенту численних звернень педагогічних працівників та профспілкових організацій освітян, в яких висловлювалося невдоволення підготовленим Міністерством фінансів України проектом Розпорядження Кабінету Міністрів України «Про схвалення проекту Основних напрямів бюджетної політики на 2016 рік».
Непоодинокими у пошті Верховної Ради України залишаються пропозиції, заяви і скарги громадян з питань праці і заробітної плати – 721 звернення, житлової політики – 603; аграрної політики і земельних відносин – 531; комунального господарства – 530; охорони здоров’я – 473; діяльності органів місцевого самоврядування – 361; обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин – 305; екології та природних ресурсів – 243; економічної, цінової, інвестиційної, зовнішньоекономічної, регіональної політики та будівництва, підприємництва – 214; діяльності місцевих органів виконавчої влади – 205; державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 176; інформаційної політики, діяльності засобів масової інформації – 167 звернень тощо.
Відділ з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України