Звіти про звернення громадян
01 лютого 2022, 18:04
Про звернення громадян до Верховної Ради України у січні-березні 2018 року
У
січні – березні 2018 року до Верховної Ради України надійшло 28,6 тис.
пропозицій, заяв і скарг громадян, що майже на 1,9 тис. більше, ніж за
відповідний період минулого року.
З
них комітетами Верховної Ради України та Спеціальною контрольною комісією Верховної
Ради України з питань приватизації опрацьовано 3,1 тис. листів, депутатськими
фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України розглянуто 1,4 тис.
пропозицій, заяв і скарг громадян.
До
керівництва парламенту звернулися 632 особи, з них до Голови Верховної Ради
України Парубія А.В. – 297 осіб.
Структурними
підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто понад 24 тис. звернень
громадян.
Із
загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли на адресу
Верховної Ради України упродовж звітного періоду, 1,8 тис. є колективними, які
підписали 56,4 тис. осіб.
За
формою надходження із загальної кількості звернень, адресованих парламенту, 54 відсотки
надійшло поштою, 30 відсотків – отримано за допомогою засобів електронного зв’язку,
10 відсотків – прийнято на особистому прийомі, 3,0 відсотка – одержано засобами
телефонного зв’язку, по 1,0 відсотка надіслано через органи влади та від інших
органів, установ та організацій.
Відповідно
до інформації, наданої секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп)
у Верховній Раді України, впродовж звітного періоду до народних депутатів
України восьмого скликання, їх помічників-консультантів у виборчих округах
звернулися 137791 виборців, розглянуто 42623 письмових звернення, проведено 8930
особистих прийомів та 8380 зустрічей з виборцями.
Аналіз статистичних даних у розрізі регіонів
свідчить про збільшення кількості пропозицій, заяв і скарг громадян до
Верховної Ради України, які надійшли упродовж січня – березня 2018 року з м.
Києва – 8,5 тис. (+2,2 тис.), Харківської – 3,5 тис. (+1,6 тис.), Закарпатської
– 2,3 тис. (+1,2 тис.), Одеської – 1,6 тис. (+741), Кіровоградської – 931 (+663),
Рівненської – 785 (+551), Тернопільської – 714 (+543) областей. Водночас
зменшилася кількість звернень громадян, які надійшли з Черкаської – 1,3 тис. (-2,3
тис.), Дніпропетровської – 1,1 тис. (-1,1 тис.), Житомирської – 494 (-945), Волинської
– 207 (-391), Вінницької – 485 (-225), Полтавської – 784 (-212), Львівської –
887 (-195) областей.
Серед авторів звернень, які зазначили своє
соціальне становище, переважали заяви і скарги від пенсіонерів – 7,5 тис., безробітних
– 2,5 тис., робітників – 1,5 тис., підприємців – 1,1 тис., селян – 862, учнів і
студентів – 601, працівників бюджетної сфери – 329, осіб, які позбавлені волі
чи воля яких обмежена – 322. Із загальної кількості громадян за захистом і допомогою
до Верховної Ради України упродовж січня – березня 2018 року звернулися майже 2,8 тис. осіб з інвалідністю I-III
груп, 1,7 тис. – ветеранів праці, 994 – особи з інвалідністю внаслідок війни.
З початку року у зверненнях громадян до Верховної
Ради України порушено 45,6 тис. питань, із яких 15,1 тис. – це питання
забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і
свобод громадян, запобігання дискримінації. З їх числа 44 відсотки – скарги
на дії працівників правоохоронних органів, слідчих, органів дізнання, тяганину
зі слідством, 20 відсотків – скарги на дії працівників прокуратури, 8 відсотків
– повідомлення про факти корупції, 5 відсотків – скарги на дії суддів.
З початку року до Верховної Ради
України надійшло 5,8 тис. звернень з питань соціальної політики та соціального
захисту населення. Майже четверту частину з
них становили звернення з питань призначення, перерахунку, виплати
трудової, соціальної пенсій, 19 відсотків – прохання про надання матеріальної
допомоги для задоволення нагальних потреб громадян, 16 відсотків – пропозиції
про зміни до соціального законодавства.
Високий рівень очікувань з боку більшості
громадян щодо швидкого розв’язання нагальних соціально-економічних проблем у
державі, зокрема, подолання корупції, стримання безробіття, зростання цін і
тарифів залишається головним чинником збільшення надходження кількості відгуків
громадян щодо діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету
Міністрів України. У звітному періоді до Верховної Ради України їх надійшло 5,1
тис. (+1,9 тис.).
Упродовж
січня – березня 2018 року на адресу Верховної Ради України надійшло 2,6 тис. звернень з питань діяльності органів
місцевого самоврядування, 2,3 тис. –
фінансової, податкової та митної політики, 1,9 тис. – діяльності центральних
органів виконавчої влади, 1,6 тис. – аграрної політики і земельних відносин, 1,5
тис. – охорони здоров’я, 1,3 тис. – праці і заробітної плати, 1,1 тис. –
комунального господарства тощо.
Відділ з питань
звернень громадян
Апарату Верховної
Ради України
У січні – березні 2018 року до Верховної Ради України надійшло 28,6 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, що майже на 1,9 тис. більше, ніж за відповідний період минулого року.
З них комітетами Верховної Ради України та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради України з питань приватизації опрацьовано 3,1 тис. листів, депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України розглянуто 1,4 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян.
До керівництва парламенту звернулися 632 особи, з них до Голови Верховної Ради України Парубія А.В. – 297 осіб.
Структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто понад 24 тис. звернень громадян.
Із загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли на адресу Верховної Ради України упродовж звітного періоду, 1,8 тис. є колективними, які підписали 56,4 тис. осіб.
За формою надходження із загальної кількості звернень, адресованих парламенту, 54 відсотки надійшло поштою, 30 відсотків – отримано за допомогою засобів електронного зв’язку, 10 відсотків – прийнято на особистому прийомі, 3,0 відсотка – одержано засобами телефонного зв’язку, по 1,0 відсотка надіслано через органи влади та від інших органів, установ та організацій.
Відповідно до інформації, наданої секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, впродовж звітного періоду до народних депутатів України восьмого скликання, їх помічників-консультантів у виборчих округах звернулися 137791 виборців, розглянуто 42623 письмових звернення, проведено 8930 особистих прийомів та 8380 зустрічей з виборцями.
Аналіз статистичних даних у розрізі регіонів свідчить про збільшення кількості пропозицій, заяв і скарг громадян до Верховної Ради України, які надійшли упродовж січня – березня 2018 року з м. Києва – 8,5 тис. (+2,2 тис.), Харківської – 3,5 тис. (+1,6 тис.), Закарпатської – 2,3 тис. (+1,2 тис.), Одеської – 1,6 тис. (+741), Кіровоградської – 931 (+663), Рівненської – 785 (+551), Тернопільської – 714 (+543) областей. Водночас зменшилася кількість звернень громадян, які надійшли з Черкаської – 1,3 тис. (-2,3 тис.), Дніпропетровської – 1,1 тис. (-1,1 тис.), Житомирської – 494 (-945), Волинської – 207 (-391), Вінницької – 485 (-225), Полтавської – 784 (-212), Львівської – 887 (-195) областей.
Серед авторів звернень, які зазначили своє соціальне становище, переважали заяви і скарги від пенсіонерів – 7,5 тис., безробітних – 2,5 тис., робітників – 1,5 тис., підприємців – 1,1 тис., селян – 862, учнів і студентів – 601, працівників бюджетної сфери – 329, осіб, які позбавлені волі чи воля яких обмежена – 322. Із загальної кількості громадян за захистом і допомогою до Верховної Ради України упродовж січня – березня 2018 року звернулися майже 2,8 тис. осіб з інвалідністю I-III груп, 1,7 тис. – ветеранів праці, 994 – особи з інвалідністю внаслідок війни.
З початку року у зверненнях громадян до Верховної Ради України порушено 45,6 тис. питань, із яких 15,1 тис. – це питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації. З їх числа 44 відсотки – скарги на дії працівників правоохоронних органів, слідчих, органів дізнання, тяганину зі слідством, 20 відсотків – скарги на дії працівників прокуратури, 8 відсотків – повідомлення про факти корупції, 5 відсотків – скарги на дії суддів.
З початку року до Верховної Ради України надійшло 5,8 тис. звернень з питань соціальної політики та соціального захисту населення. Майже четверту частину з них становили звернення з питань призначення, перерахунку, виплати трудової, соціальної пенсій, 19 відсотків – прохання про надання матеріальної допомоги для задоволення нагальних потреб громадян, 16 відсотків – пропозиції про зміни до соціального законодавства.
Високий рівень очікувань з боку більшості громадян щодо швидкого розв’язання нагальних соціально-економічних проблем у державі, зокрема, подолання корупції, стримання безробіття, зростання цін і тарифів залишається головним чинником збільшення надходження кількості відгуків громадян щодо діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України. У звітному періоді до Верховної Ради України їх надійшло 5,1 тис. (+1,9 тис.).
Упродовж січня – березня 2018 року на адресу Верховної Ради України надійшло 2,6 тис. звернень з питань діяльності органів місцевого самоврядування, 2,3 тис. – фінансової, податкової та митної політики, 1,9 тис. – діяльності центральних органів виконавчої влади, 1,6 тис. – аграрної політики і земельних відносин, 1,5 тис. – охорони здоров’я, 1,3 тис. – праці і заробітної плати, 1,1 тис. – комунального господарства тощо.
Відділ з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України