Звіти про звернення громадян
01 лютого 2022, 18:08
Про звернення громадян до Верховної Ради
України у січні – березні 2019 року
У січні – березні 2019 року до
Верховної Ради України надійшло 18,1 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, що
майже на 10,6 тис. менше, ніж за відповідний період минулого року.
З них комітетами Верховної Ради України
та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради України з питань
приватизації опрацьовано 2,1 тис. листів, депутатськими фракціями
(депутатськими групами) у Верховній Раді України розглянуто 982 пропозиції,
заяви і скарги громадян.
До керівництва парламенту звернулися 391
особа, з них до Голови Верховної Ради України Парубія А.В. – 121 особа.
Структурними підрозділами Апарату
Верховної Ради України розглянуто майже 15 тис. звернень громадян.
Із загальної кількості пропозицій, заяв
і скарг громадян, що надійшли на адресу Верховної Ради України упродовж
звітного періоду, 984 – колективні, які підписали 24,8 тис. осіб.
Із загальної кількості звернень,
адресованих парламенту, 50 відсотків надіслано поштою, 31 відсоток – отримано
за допомогою засобів електронного зв’язку, 12 відсотків звернень громадян
одержано на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України, 3 відсотки
– засобами телефонного зв’язку, по одному відсотку надіслано через органи влади
та надійшли від інших органів, установ та організацій.
Відповідно до
інформації, наданої секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп) у
Верховній Раді України, впродовж звітного періоду до народних депутатів України
восьмого скликання, їхніх помічників-консультантів у виборчих округах
звернулися 214074 виборці, розглянуто 41165 письмових звернень, проведено 9550
особистих прийомів та 10193 зустрічі з виборцями.
Аналіз
статистичних даних у розрізі регіонів свідчить про збільшення кількості
пропозицій, заяв і скарг громадян до Верховної Ради України, які надійшли упродовж січня – березня 2019 року з Полтавської – 1,3
тис. (+543), Київської – 1,5 тис. (+322), Харківської
– 3,8 тис. (+307) областей. Водночас суттєво зменшилася кількість звернень
громадян, які надійшли з м. Києва – 3,7 тис. (-4,8 тис.), Закарпатської – 344
(-1,9 тис.), Одеської – 593 (-1,0 тис.), Черкаської – 399 (-934), Кіровоградської
– 249 (-682), Тернопільської – 157 (-557), Рівненської – 280 (-505) областей.
Серед авторів
звернень, які зазначили своє соціальне становище, переважали заяви і скарги від
пенсіонерів – 4,9 тис., безробітних – 2,0 тис., працівників бюджетної сфери –
429, пенсіонерів з числа військовослужбовців – 288, робітників – 253, підприємців
– 235, осіб, які позбавлені волі чи воля яких обмежена, – 191, журналістів –
118, селян – 111. Із загальної кількості громадян за захистом і допомогою до
Верховної Ради України упродовж січня – березня 2019 року звернулися майже 2,5
тис. осіб з інвалідністю I-III груп, 853 – ветерани праці, 605 – дітей війни, 474
– учасники бойових дій, 462 – учасники ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС,
396 – осіб з інвалідністю внаслідок війни.
З початку року у
зверненнях громадян до Верховної Ради України було порушено 36,9 тис. питань, із
яких 14,5 тис. – це питання забезпечення дотримання законності та охорони
правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації. З їх числа 35 відсотків – скарги на дії працівників
правоохоронних органів, слідчих, органів дізнання, тяганину зі слідством, 30
відсотків – скарги на дії працівників прокуратури, 9 відсотків – скарги на
судові рішення та вироки, тяганину в судах та дії суддів.
У січні – березні 2019 року до
Верховної Ради України надійшло 4,9 тис. звернень з питань соціальної політики
та соціального захисту населення. Майже кожне
четверте з них – це скарги на недостатній розмір пенсій, диспропорцію в
пенсійному забезпеченні, прохання щодо сприяння у виплаті пенсій, проведенні
індексації, справедливому перерахунку та підвищенні пенсійних виплат, 19
відсотків – звернення щодо сприяння у наданні матеріальної допомоги для
задоволення нагальних потреб громадян, 12 відсотків – листи щодо сприяння в
отриманні соціальних виплат, субсидій, 10 відсотків – пропозиції про зміни до
соціального законодавства.
У
звітному періоді до Верховної
Ради України надійшло 3,4 тис. (-1,8
тис.) пропозицій, заяв і скарг громадян з питань діяльності
Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, понад
третина з них – відгуки про роботу єдиного
органу законодавчої влади в державі.
Упродовж січня – березня 2019 року на
адресу Верховної Ради України надійшло 2,1
тис. звернень з питань охорони здоров’я, 1,6 тис. –
діяльності центральних органів виконавчої влади, 1,4 тис. – комунального господарства, 1,0 тис. – праці і заробітної плати, 907 – фінансової, податкової та митної політики, 851 – діяльності
органів місцевого самоврядування, 779 – державного будівництва,
адміністративно-територіального устрою,777 – аграрної політики і земельних
відносин, 754 – житлової політики тощо.
Відділ з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України
У січні – березні 2019 року до Верховної Ради України надійшло 18,1 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, що майже на 10,6 тис. менше, ніж за відповідний період минулого року.
З них комітетами Верховної Ради України та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради України з питань приватизації опрацьовано 2,1 тис. листів, депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України розглянуто 982 пропозиції, заяви і скарги громадян.
До керівництва парламенту звернулися 391 особа, з них до Голови Верховної Ради України Парубія А.В. – 121 особа.
Структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто майже 15 тис. звернень громадян.
Із загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли на адресу Верховної Ради України упродовж звітного періоду, 984 – колективні, які підписали 24,8 тис. осіб.
Із загальної кількості звернень, адресованих парламенту, 50 відсотків надіслано поштою, 31 відсоток – отримано за допомогою засобів електронного зв’язку, 12 відсотків звернень громадян одержано на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України, 3 відсотки – засобами телефонного зв’язку, по одному відсотку надіслано через органи влади та надійшли від інших органів, установ та організацій.
Відповідно до інформації, наданої секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, впродовж звітного періоду до народних депутатів України восьмого скликання, їхніх помічників-консультантів у виборчих округах звернулися 214074 виборці, розглянуто 41165 письмових звернень, проведено 9550 особистих прийомів та 10193 зустрічі з виборцями.
Аналіз статистичних даних у розрізі регіонів свідчить про збільшення кількості пропозицій, заяв і скарг громадян до Верховної Ради України, які надійшли упродовж січня – березня 2019 року з Полтавської – 1,3 тис. (+543), Київської – 1,5 тис. (+322), Харківської – 3,8 тис. (+307) областей. Водночас суттєво зменшилася кількість звернень громадян, які надійшли з м. Києва – 3,7 тис. (-4,8 тис.), Закарпатської – 344 (-1,9 тис.), Одеської – 593 (-1,0 тис.), Черкаської – 399 (-934), Кіровоградської – 249 (-682), Тернопільської – 157 (-557), Рівненської – 280 (-505) областей.
Серед авторів звернень, які зазначили своє соціальне становище, переважали заяви і скарги від пенсіонерів – 4,9 тис., безробітних – 2,0 тис., працівників бюджетної сфери – 429, пенсіонерів з числа військовослужбовців – 288, робітників – 253, підприємців – 235, осіб, які позбавлені волі чи воля яких обмежена, – 191, журналістів – 118, селян – 111. Із загальної кількості громадян за захистом і допомогою до Верховної Ради України упродовж січня – березня 2019 року звернулися майже 2,5 тис. осіб з інвалідністю I-III груп, 853 – ветерани праці, 605 – дітей війни, 474 – учасники бойових дій, 462 – учасники ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС, 396 – осіб з інвалідністю внаслідок війни.
З початку року у зверненнях громадян до Верховної Ради України було порушено 36,9 тис. питань, із яких 14,5 тис. – це питання забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації. З їх числа 35 відсотків – скарги на дії працівників правоохоронних органів, слідчих, органів дізнання, тяганину зі слідством, 30 відсотків – скарги на дії працівників прокуратури, 9 відсотків – скарги на судові рішення та вироки, тяганину в судах та дії суддів.
У січні – березні 2019 року до Верховної Ради України надійшло 4,9 тис. звернень з питань соціальної політики та соціального захисту населення. Майже кожне четверте з них – це скарги на недостатній розмір пенсій, диспропорцію в пенсійному забезпеченні, прохання щодо сприяння у виплаті пенсій, проведенні індексації, справедливому перерахунку та підвищенні пенсійних виплат, 19 відсотків – звернення щодо сприяння у наданні матеріальної допомоги для задоволення нагальних потреб громадян, 12 відсотків – листи щодо сприяння в отриманні соціальних виплат, субсидій, 10 відсотків – пропозиції про зміни до соціального законодавства.
У звітному періоді до Верховної Ради України надійшло 3,4 тис. (-1,8 тис.) пропозицій, заяв і скарг громадян з питань діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України, понад третина з них – відгуки про роботу єдиного органу законодавчої влади в державі.
Упродовж січня – березня 2019 року на адресу Верховної Ради України надійшло 2,1 тис. звернень з питань охорони здоров’я, 1,6 тис. – діяльності центральних органів виконавчої влади, 1,4 тис. – комунального господарства, 1,0 тис. – праці і заробітної плати, 907 – фінансової, податкової та митної політики, 851 – діяльності органів місцевого самоврядування, 779 – державного будівництва, адміністративно-територіального устрою,777 – аграрної політики і земельних відносин, 754 – житлової політики тощо.
Відділ з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України