Звіти про звернення громадян
01 лютого 2022, 18:08
Про звернення громадян до Верховної Ради
України у січні –вересні 2019 року
У
січні – вересні 2019 року до Верховної Ради України надійшло 46,6 тис.
пропозицій, заяв і скарг громадян, з яких комітетами Верховної Ради України восьмого
та дев’ятого скликань та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради
України з питань приватизації опрацьовано майже 6,0 тис. листів, депутатськими
фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України восьмого та
дев’ятого скликань – понад 2,0 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян.
Структурними
підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто 38,5 тис. звернень
громадян.
До
керівництва парламенту восьмого та дев’ятого скликань звернулися 1208 осіб, з
них до Голови Верховної Ради України Разумкова Д.О. – 89 осіб.
Із
загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли на адресу
Верховної Ради України упродовж звітного періоду, 3,4 тис. – колективні, які
підписали майже 58 тис. осіб.
За ознакою
надходження переважали звернення, отримані поштою – 51 відсоток. Засобами
електронного зв’язку надійшло 29 відсотків пропозицій заяв і скарг громадян, на
особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України одержано 12 відсотків
звернень, а три відсотки – засобами телефонного зв’язку.
Громадянами
в системі «Електронні петиції» було ініційовано 1329 електронних повідомлень.
Після перевірки на відповідність вимогам до електронної петиції, визначеним
законом, 573 електронні повідомлення було оприлюднено в якості петицій для
збору підписів на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, з яких чотири
набрали необхідну кількість голосів на свою підтримку та були розглянуті
відповідно до передбаченого главою 36-1 Регламенту Верховної Ради України
порядку.
Всього ж упродовж
звітного періоду в системі «Електронні петиції» зареєструвалося майже 266 тис.
громадян.
Відповідно
до інформації, наданої секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп)
у Верховній Раді України, впродовж січня – вересня 2019 року до народних
депутатів України восьмого та дев’ятого скликань, їхніх
помічників-консультантів у виборчих округах звернулися 321093 виборці,
розглянуто 76615 письмових звернень, проведено 16297 особистих прийомів та 19529
зустрічей з виборцями.
Серед
авторів звернень, які зазначили своє соціальне становище, переважали заяви і
скарги від пенсіонерів – 12,2 тис., безробітних – 4,6 тис., робітників – 2,6
тис., працівників бюджетної сфери – 723, підприємців – 706, пенсіонерів з числа
військовослужбовців – 611, осіб, які позбавлені волі чи воля яких обмежена – 593.
Із
загальної кількості громадян, які зазначили соціальну категорію, до Верховної
Ради України звернулися 6,5 тис. осіб з інвалідністю I-III груп, 2,2 тис. –
учасників бойових дій та учасників антитерористичної операції (операції
об’єднаних сил), 2,0 тис. – ветеранів праці, майже 1,7 тис. – дітей війни та
учасників війни, майже 1,4 тис. – осіб з інвалідністю внаслідок війни, 1,3 тис.
– учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та осіб, що потерпіли від
Чорнобильської катастрофи, 578 – переселенців або внутрішньо переміщених осіб.
У зверненнях
до Верховної Ради України громадянами було порушено понад 92,3 тис. питань, 34,6
тис. з яких стосувалися забезпечення дотримання законності та охорони
правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації. Серед
пропозицій, заяв і скарг на правоохоронну тематику своєю питомою вагою
вирізнялися скарги на дії працівників правоохоронних органів, слідчих органів
дізнання, тяганину зі слідством – 36 відсотків, на дії працівників органів
прокуратури – 26 відсотків, на судові рішення та вироки, тяганину в судах та на
дії суддів – 9 відсотків.
Актуальними
залишаються питання соціальної політики та соціального захисту населення, які
порушувалися у 11,1 тис. зверненнях громадян. Згідно зі статистичними даними у
кожному п’ятому зверненні до парламенту на соціальну тематику заявники
висловлювали невдоволення недостатнім розміром пенсій, прохання про її
збільшення, проведення індексації та справедливого перерахунку, 20 відсотків
порушених питань стосувалися надання матеріальної допомоги для задоволення
нагальних потреб, 11 відсотків – отримання соціальних виплат, призначення
субсидій, а також містили пропозиції до соціального законодавства.
До
Верховної Ради України упродовж січня – вересня 2019 року продовжували надходити
й звернення з питань діяльності Верховної Ради України, Президента України та
Кабінету Міністрів України – 9,8 тис. звернень, охорони здоров’я – 3,9 тис.,
діяльності центральних органів виконавчої влади – 3,6 тис., комунального
господарства – 3,3 тис., житлової політики – 2,9 тис., державного будівництва,
адміністративно-територіального устрою – 2,8 тис., праці і заробітної плати –
2,5 тис., діяльності органів місцевого самоврядування – 2,4 тис., фінансової,
податкової та митної політики – 2,1 тис., аграрної політики і земельних
відносин – 1,9 тис., діяльності місцевих органів виконавчої влади – 1,7 тис, обороноздатності,
суверенітету, міждержавних та міжнаціональних відносин – 1,0 тис. тощо.
Відділ з питань
звернень громадян
Апарату
Верховної Ради України
У січні – вересні 2019 року до Верховної Ради України надійшло 46,6 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян, з яких комітетами Верховної Ради України восьмого та дев’ятого скликань та Спеціальною контрольною комісією Верховної Ради України з питань приватизації опрацьовано майже 6,0 тис. листів, депутатськими фракціями (депутатськими групами) у Верховній Раді України восьмого та дев’ятого скликань – понад 2,0 тис. пропозицій, заяв і скарг громадян.
Структурними підрозділами Апарату Верховної Ради України розглянуто 38,5 тис. звернень громадян.
До керівництва парламенту восьмого та дев’ятого скликань звернулися 1208 осіб, з них до Голови Верховної Ради України Разумкова Д.О. – 89 осіб.
Із загальної кількості пропозицій, заяв і скарг громадян, що надійшли на адресу Верховної Ради України упродовж звітного періоду, 3,4 тис. – колективні, які підписали майже 58 тис. осіб.
За ознакою надходження переважали звернення, отримані поштою – 51 відсоток. Засобами електронного зв’язку надійшло 29 відсотків пропозицій заяв і скарг громадян, на особистому прийомі у приймальні Верховної Ради України одержано 12 відсотків звернень, а три відсотки – засобами телефонного зв’язку.
Громадянами в системі «Електронні петиції» було ініційовано 1329 електронних повідомлень. Після перевірки на відповідність вимогам до електронної петиції, визначеним законом, 573 електронні повідомлення було оприлюднено в якості петицій для збору підписів на офіційному веб-сайті Верховної Ради України, з яких чотири набрали необхідну кількість голосів на свою підтримку та були розглянуті відповідно до передбаченого главою 36-1 Регламенту Верховної Ради України порядку.
Всього ж упродовж звітного періоду в системі «Електронні петиції» зареєструвалося майже 266 тис. громадян.
Відповідно до інформації, наданої секретаріатами депутатських фракцій (депутатських груп) у Верховній Раді України, впродовж січня – вересня 2019 року до народних депутатів України восьмого та дев’ятого скликань, їхніх помічників-консультантів у виборчих округах звернулися 321093 виборці, розглянуто 76615 письмових звернень, проведено 16297 особистих прийомів та 19529 зустрічей з виборцями.
Серед авторів звернень, які зазначили своє соціальне становище, переважали заяви і скарги від пенсіонерів – 12,2 тис., безробітних – 4,6 тис., робітників – 2,6 тис., працівників бюджетної сфери – 723, підприємців – 706, пенсіонерів з числа військовослужбовців – 611, осіб, які позбавлені волі чи воля яких обмежена – 593.
Із загальної кількості громадян, які зазначили соціальну категорію, до Верховної Ради України звернулися 6,5 тис. осіб з інвалідністю I-III груп, 2,2 тис. – учасників бойових дій та учасників антитерористичної операції (операції об’єднаних сил), 2,0 тис. – ветеранів праці, майже 1,7 тис. – дітей війни та учасників війни, майже 1,4 тис. – осіб з інвалідністю внаслідок війни, 1,3 тис. – учасників ліквідації аварії на Чорнобильській АЕС та осіб, що потерпіли від Чорнобильської катастрофи, 578 – переселенців або внутрішньо переміщених осіб.
У зверненнях до Верховної Ради України громадянами було порушено понад 92,3 тис. питань, 34,6 тис. з яких стосувалися забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізації прав і свобод громадян, запобігання дискримінації. Серед пропозицій, заяв і скарг на правоохоронну тематику своєю питомою вагою вирізнялися скарги на дії працівників правоохоронних органів, слідчих органів дізнання, тяганину зі слідством – 36 відсотків, на дії працівників органів прокуратури – 26 відсотків, на судові рішення та вироки, тяганину в судах та на дії суддів – 9 відсотків.
Актуальними залишаються питання соціальної політики та соціального захисту населення, які порушувалися у 11,1 тис. зверненнях громадян. Згідно зі статистичними даними у кожному п’ятому зверненні до парламенту на соціальну тематику заявники висловлювали невдоволення недостатнім розміром пенсій, прохання про її збільшення, проведення індексації та справедливого перерахунку, 20 відсотків порушених питань стосувалися надання матеріальної допомоги для задоволення нагальних потреб, 11 відсотків – отримання соціальних виплат, призначення субсидій, а також містили пропозиції до соціального законодавства.
До Верховної Ради України упродовж січня – вересня 2019 року продовжували надходити й звернення з питань діяльності Верховної Ради України, Президента України та Кабінету Міністрів України – 9,8 тис. звернень, охорони здоров’я – 3,9 тис., діяльності центральних органів виконавчої влади – 3,6 тис., комунального господарства – 3,3 тис., житлової політики – 2,9 тис., державного будівництва, адміністративно-територіального устрою – 2,8 тис., праці і заробітної плати – 2,5 тис., діяльності органів місцевого самоврядування – 2,4 тис., фінансової, податкової та митної політики – 2,1 тис., аграрної політики і земельних відносин – 1,9 тис., діяльності місцевих органів виконавчої влади – 1,7 тис, обороноздатності, суверенітету, міждержавних та міжнаціональних відносин – 1,0 тис. тощо.
Відділ з питань звернень громадян
Апарату Верховної Ради України